Sabado, Hulyo 23, 2016

17TH SUNDAY IN ORDINARY TIME YEAR C (repost and revised)



PUSH:  Pray Until Something Happen


Sa pagsugod nako sa akong theology didto sa Davao City, nangita ko ug benefactor. Kini akong gihimo kay pobre man intawon kami nga pamilya. Busa ako kining gi ampo sa Ginoo nga unta tagaan ko niya ug benefactor sa akong pagtuon didto sa Davao. Sa pagka sunod adlaw gitubag dayon sa Ginoo ang akong pag-ampo. Nagkita mi ni fr. Dems ug iya akong gihatagan ug benefactor. Siya miingon: Sulati ni nga K of C community sa New Jersey kay basin modawat sila”. Wala dayon ko magdugay, ako dayong gisulatan ang mao nga K of C Community ug pagkahuman sa usa ka bulan nakadawat ko ug sulat gikan sa New Jersey. Gidawat ko nila isip scholar ug kinahanglan nga ipadala ang akong mga requirements para mapadala ang financial support. Busa, ako dayong gihikay ang mga requirements ug akong gipadala ug balik. Pagkahuman sa usa ka bulan na usab, nakadawat na usab ako ug sulat giakan sa K of C nga nagkanayon: “ipadala ang imong Grado aron mahatag na ang financial support. Busa ako dayong gipadala ang akong grado, kay kwarta naman ang mosunod. Pagkahuman sa usa ka bulan, walay niabot nga kwarta. Nakig-estorya ko sa Ginoo: Lord, wala lage!” a basin nalangan lang Lord, basin sa October na moabot( Nagpadla ko ug sulat mga augosto kadto). Pag –abot sa Octobre, wala gihapon niabot ang kwarta. Nag-ampo nasad ko sa Ginoo: Lord, wala gihapon, novembre nalang Lord kay birthday mana nako, pangbirthday lang gud. Novembre wala ghapon. Decembre nalang Lord kay pasko! Wala ghapon. Apan wala ako moundang pag-ampo ngadto sa Ginoo. Miingon ko: Lord, kon dili gani moabot tong kuarta, dili gyod to para sa akoa, pero magpaabot gihapon ko karong jan 6 kay 3 kings mana. Gihatagan man ka ug gift sa tulo ka hari ana. January 6, 10:11in the morning Nadawat nako ang kwarta.

GREETINGS!

                Ang atong ebanghelyo karon naghisgot mahitungod sa pag-ampo. Gitudloan kita sa Ginoo sa pag-ampo nga mao ang Amahan Namo. Apan dili lang taman sa amahan namo kon dili giingnan kita nga dili moundang sa pag-ampo. Kini iyang gipaagi sa usa ka sambingay mahitungod sa usa ka higala nga nangayo ug pan ug wala moundang sa pagpangayo.  Mao usab kini ang atong buhaton, dili kita moundang sa pag ampo ngadto sa atong Ginoo sama sa usa ka higala diha sa atong ebanghelyo. We need to PUSH ourselves PRAY UNTIL SOMETHING HAPPEN.

                Karong domingoha ang Ginoo nagsulti kanato sa pag-ampo kanunay ug dili mawad an sa paglaum. We need to PUSH ourselves. PUSH- PRAY UNTIL SOMETHING HAPPEN. KOn masinati nato ang kalisod we need to PUSH- PRAY UNTIL SOMETHING HAPPEN. Kon anaa kitay gusto nga mahitabo sa atong kinabuhi, PUSH- PRAY UNTIL SOMETHING HAPPEN. Kon kita nabalaka sa kinabuhi, PUSH- PRAY UNTIL SOMETHING HAPPEN. Pareha sa atong ebanghelyo karon nga ang usa ka tawo wala gayud moundang sa pagpangayo aron makatabang sa iyang bisita. He always pushes herself -PUSH- PRAY UNTIL SOMETHING HAPPEN.

                Ang Ginoo kanunay gayod nga mamati kanato: Siya adunay tubag sa atong mga pag-ampo: Una nga tubag: YES, kon kini makaayo kanato; NO kon kini makapahilayo kanato sa Ginoo ug WAIT LANG- dili pa karon ang panahon moabot ra kana.

                Don’t lost hope. We need to PUSH ourselves; we need to PRAY UNTIL SOMETHING HAPPEN. Don’t stop praying because God is a generous God. He knows what is good for all of us.
                Today, we are challenged not to stop praying.  WE need to PUSH- PRAY UNTIL SOMETHING HAPPEN. My dear brothers and sisters PUSH-PRAY UNTIL SOMETHING HAPPEN. Don’t forget, PUSH PRAY UNTIL SOMETHING 
HAPPEN.

PUSH!

Walang komento:

Mag-post ng isang Komento