Martes, Disyembre 30, 2014

SOLEMNITY OF THE MOTHERHOOD OF MARY



REMOTE CONTROL NI MAMA

Sa panahon sa home visit, kaniadto sa seminarista pa ako, mouli ako sa balay aron sa pagbisita sa akong mga ginikanan. Kon didto ako sa balay, mahilig ako sa pagtan-aw sa cartoons nga salida sa usa ka estation sa telebesyon.natingala ako kay ang akong mama nagdali pag-adto sa sala diin ako nagtan-aw sa kingkoy ug unya iyang gikuha ang remote control sa tv ug gibalhin niya ang channel kay nagsugod naman diay usab ang drama series nga iyang gisundan. Tungod kay wala pa ako nahuman sa pagtan-aw ako usab nga gikuha ang remote control ug gibalik sa akong channel nga gitan-aw. Unya, gikuha napod niya ug gibalhin na usab sa laing channel kay nagsugod na lagi ang drama series. Nag-ilog mi sa remote control ug sa dihang iya na kining nakuha iyang gilabay sa salog ang maong remote control ug haskang pagkabuaka. Wala ako maka lihok kay nasuko naman diay ang akong mama.busa, milakaw ako ug nilaag, sa kasakit sa akong dughan mipalit ako ug beer aron mahubog aron mawala ang akong gibati. Ang nagbalikbalik sa akong panumduman mao kini: “nganong akong napasakitan ang akong mama sa simple lang nga butang. Nakahilak ako sa paghunahuna sa maong hitabo. Miuli ako sa balay gabii na ug mideretso sa akong kuarto.
Pagkaugma akong giduol ang akong mama ug akong giagbayan, wala nay pulong nga gikinahanglan. Nagbasol na ako.

Kamong mga babae, mutuo ba kamo nga kamo ang unang nagpakasala? Sumala pa sa Genesis si Eva ang unang babae maoy unang natintal sa pagpakasala. Iyang gikaon ang prutas didto sa harden diin gibawalan sila sa Dios. Pagkahuman niya ug kaon iyang gitintal ang iyang kauban nga si Adan.makaingon ako nga kamong mga babae ang unang nagpakasala, ang unang natintal sa Yawa. Apan kon ang babae mao ang unang nagpakasala, babae usab ang unang hinungdan nga naluwas kita sa sala. Kini gihimo ni Maria ang inahan sa atong Ginoo.

Karong adlawa atong gisaulog ang solemnidad  ni Maria isip inhan sa Dios. Mga igsoon dako kaayo ug kalambigitan si Maria sa lauwasan sa tawo. Tungod sa iyang pag-ingon ug “oo” ngadto sa Dios natawo kanato ang atong manunubos. Bisan pa sa hulga kaniadto kon magmabdos ka nga walay bana, wala igsapayan kini ni Maria. Misanong lang gihapon siya sa kabubut-on sa atong Ginoo, Tungod niini naluwas kitang tanan.

Babae ang unang nagpakasala, babae usab ang unang hinungdan nga naluwas kita sa sala.

Ang usa ka inahan balaan nga babae busa dili angayan nga pasakitan kon dili panggaon gayud. Hilabihan ang ilang pag-antos aron lamang kita mabuhi sa sakto gayud niining kalibutan. Busa niining pagsaulog nato sa kapistahan ni Maria ang Inahan sa Dios atong pamalandungan ang ato usab nga tagsatagsa ka inahan nga nag-antos alang kanato. . Hunahuna siya kay siya ang hinungdan naa ka dinhi karon. Sama ni Maria siya usab ang hinungdan nga natawhan kita ug manunubos busa angayan lamang nga atong siyang pasidunggan.

sa atong pagsugod sa bag-ong tuig atong iapil sa atong mga new years resolution ang kaimportate sa atong tagsa tagsa ka inahan ug ang atong pagpadayon sa pagdebosyon kang Maria.  Atong hinumduman nga Siya adunay dakong kalambigitan sa atong kaluwasan. Atong ipadayon kining maong debosyon tungod kay ato mang gusto nga maangkon ang kaluwasan nga atong gipaabot.

Tungod kay si Maria atua na sa langit, naglaum usab kita nga adunay motabang kanato nga inahan aron kita makasulod sa langit. Ang inahan mahigugmaon kaayo sa iyang mga anak ug dili gayod kita niya pasagdan tungod kay kita iya usab nga mga anak.

One fine day, the Lord God went out on patrol of heaven just to make sure that everything was running according to His will. Everything was fine, the hedges trimmed, the grass cut, the fountains clean, the shopping mall neat.

The Lord stopped by to listen to the choir of angels sing and they were in great form. Then, on one side of the street he encountered people who had no business in heaven. Some of them should have been serving a long sentence in purgatory; and others would have made it to heaven only with an extraordinary appeal. So, the Lord confronted Peter about this mess.

“What is going on here? Have you been negligent again with your duties at the gate?”

“No, my Lord, I try to keep watch all the time,” Peter defended himself.

“Then, why are there illegal aliens inside?” asked the Lord.

And Peter said, “I did not let them in. But what can I do. They went to the back door and your Mother opened the kitchen door and allowed them in.”

(The story is from an unknown author)



Walang komento:

Mag-post ng isang Komento